vrijdag 10 februari 2012

Welke Nederlandse vrouw wil dit nou niet winnen?!

Hi!


For Dutchies!
Ik kwam via Twitter een leuke actie tegen!


Namelijk deze van http://curvacious.nl/.


Je kan hier het artikel over de winactie vinden!
http://curvacious.nl/blog/2012/02/winactie-win-jij-1-van-de-3-overvolle-beauty-wellness-goodiebags/


Je kunt producten winnen van onder andere:
In alle goodiebags zitten de volgende items:
- Oscar & Babette eco shopping bag
- Pickwick thee in de smaken Caramelised Pear, Smooth Chai en Chocolate Mint
- Nivea Q10 bodycrème, Q10 gel serum, Q10 dagcrème en Pure & Natural nachtcrème
- Australian Gold Hemp Nation Pomaberry body moisturiser
- Dove Winter Care showergel, bodylotion en crème
- 2 Milka alpenmelkchocolade repen
- Yves Rocher BIO-malve douchegel, Apricot bodyscrub en Moment de Bonheur eau de parfum
- EcoCosmetics handcrème
- SteamCream
- Remington Sleek & Smooth stijltang
- Mádara brochure en 4 miniaturen
- Mostcutest pakketje met Oreo-zakspiegeltje, lucky stars paper, cardholder en kaarten
- Sephora navulbare parfumverstuiver, 4 oogschaduws, oogpotlood en 5 nagellakjes
- Sugarpill loose eyeshadows samples in 6 kleuren
- Sleek original palette
- Dr. Hauschka handcrème en balancing teint powder
- The Body Shop oogschaduwduo Copper, Candied Ginger lipbalm, miniatuur Super Volume Mascara en 5 verschillende samples
- Paula’s Choice Great Big Lashes mascara
- Max Factor oogschaduwtrio en False Lash Effect Fusion Volume & Length mascara
- Boozyshop nagelvijl
- Bdellium Tools make-up kwast
- Diamond Cosmetics nagellak
- LOOkX concealer
- GOSH concealer, mineral waterproof eyeshadow stick, oogschaduwduo en nagellak
- Dazzling handmade oorbellen
- Rodial snake serum pen
- Babor nagellak en lipgloss
- Stars by Joan armband
- Weleda Rosa Mosqueta vitaliserende gezichtsolie parels
- 3 ELF producten uit de normale lijn, minerale lijn en Studio lijn


Oeh toen ik dit zag wou ik al zo graag lekker in bad, me mooi maken & een avondje uit! hihi!


Just LOVE it!!!!!


Ik hoop natuurlijk dat ik win. Niet alleen omdat ik het zo goed kan gebruiken maar ook voor mijn beste vriendin Marloes. Zij heeft het super moeilijk met het vinden van een baan. Zij kan wel een opkikker gebruiken. Samen lekker ontspannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Would love to hear what you think of this!!